lørdag den 24. november 2007

2 dage i sadlen

Jepper..... 2 dage hvor verdens-smukkeste-vinter-låge fik køre-tur til og fra Skanderborg....
Jeg har jo cross-cyklen som jeg simpelthen bare sidder godt på, så en super venlig sjæl...ell sagt på den anden måde, min kæreste (-: -hjalp med opsætningen af "verdens-smukkeste-vinter-låge" så den er helt som "cross" og pt. gav det pote.
Jeg har stadigvæk en mindre svaghed midt i ryggen som dog er mindsket en hel del, skal bare fortsætte genoptræningen af den.

...Men men det er nu sjovt som man bare, igen går og håber + krydser fingre for, at dette er den rigtige løsning og man endelig kan mærke den længe savnede mærkbare fremgang.....og ens I-pod kan sætte sig fast i ørerne og intervallerne igen vælter ud af benene.....Jeg krydser.....

Ingen kommentarer: