søndag den 16. december 2007

Vinter-cup...

Ja ja, der vær teknik træning i 1900 igår men dynen var altså FOR tung så det gik jeg glip af, ærgeligt.
I dag, søndag var der så Pronghorn vinter cup i Marselis skoven.En super mulighed for at få noget træning på kontoen.Starten gik bagerst i feltet for mig - var ikke oplagt(igen) til et hurtigt afsæt, så det var den "lange" vej op igennem feltet men men det var nu ok idag. Det blev til en 2 plads idag. Maria skulle også deltage men var ikke meget for det....Tihi... Nikolaj havde betalt så, godt gået! Hun kom ind som 3`er.

Billedet er taget af Jan Bøgeskov

Og så er her også lige en kalender låge med jule lyd....Forklaring: Jeg har intet forstand på biler men hygger mig med "top gear" når det er i tv. De havde et sjovt indslag, hvor de brugte lyde fra forskellige motorer til at afspille deres kendings melodi....og min kæreste fandt så et musikalsk indslag fra specilizeds hjemmeside hvor de bruger cykeldele som musik instrumenter til denne jule melodi...

http://www.specialized.com/bc/microsite/holiday/

Og det vil ikke pt. være aktivt så...der må tastes, desværre

Ingen kommentarer: