mandag den 7. januar 2008

Bronce medaljen.....

..... og den er faktisk flot!

Jeg så billeder mm da der var cross-dm 2007 og besluttede mig dengang at hvis der var bare en lille mulighed for at deltage så gjorde jeg det f.(undskyld) som sagt så gjort. Var så heldig at jeg fik min cross-cykel i oktober og så lød det på teknik træning, for ryggen ville ikke så meget andet.

Som jeg har skrevet før så var jeg syg op til DM men Nikoline fik mig heldigvis overtalt til at komme, så vi kunne få et officelt DM ( til dem der ikke ved hvad det vil sige, så skal der være 5 tilmeldte og 4 på start stregen )
Tak Nikoline for det !

Dm blev holdt i kolding på en super rute som indeholdt alt, tyndt lag muddermed is under, stigninger, flade stykker, forhindringer, halv svære nedkørsler. Et kæmpe plus var at ruten var super tilskuer venlig, nok den bedste set i dk !Se evt. billedet på siden.... mange ikke (-:

Mudret drillede en del men må indrømme at man som mtb´er er ret ligeglad med det.
Starten var lidt kikset fra min side idet mit gear ikke var sat rigtigt (fjols) men fik holdt de andre piger inde for synsfeltet de første 2 omgange, der var endda nogle der mente at jeg kørte dem lidt ind ... men kroppen holdt ikke de sidste omgange og jeg måtte se mig selv blive sat meget, mere. De sidste 2 omgange blev kørt meget forsigtigt da træthed og teknik ikke er den bedste kombo(-:


Pt. er jeg nr. 83 i verden (-: Vil rigtig gerne køre veteran vm... det kan jeg så ikke idet jeg skal være ude af top 100 for at få lov til at deltage .....så venter nok til jeg bliver 40 (-;

Ingen kommentarer: