lørdag den 12. januar 2008

Træning...



Jeps ...den har stået på træning de sidste dage...Onsdag var der igen cross-træning på cykel banen i Århus ( kl 19. og lige for at sige det, hvis du er interesseret kan du stadigvæk få en lille mdr. der. Cross- træningen er åben for alle, lige meget hvilken klub du kører for ! )

Fredagen var på cross cyklen med blandet skov og landevej med super fedt selskab som jeg håber meget på vi kan fortsætte med, men mon ikke (-:
Lørdag fik jeg så selskab igen og lige så hyggeligt!
Imorgen, søndag bliver det så vinter-cup i Viborg som skal bruges til regulær træning og hvis jeg kommer sidst så har jeg gjort det godt de sidste par dage !!!!

Status på ryg...det går fremad men skal passe på den og jeg skal være obs på at lave mine øvelser!

PS... så blev der også udgivet er DM beretning og den ligger længere nede på siden hvor den "hører til"
Billedet er taget af Martin Bæk

Ingen kommentarer: