onsdag den 20. februar 2008

Mursejlere....

Hvorfor så den overskrift...måske ser du en sammenhæng, måske ikke og det er bare helt ok !

Er "lige" kommet hjem fra Sorø i nat, kl 0400..... En fantastisk tur!
Jeg tog cykel traileren med færgen i søndag og sad på skole bænken i et par temmelig overvældene dage, hvor ord som: kamp, forklaring og dias show gav hjerne vridning og forvirring....

-Kamp...en af grupperne på skolen var ved at gå i opløsning....?
-Forklaring ...hvordan forklarer jeg folk hvorfor man er/gør som man gør, at det er sådan jeg bare ER....?
-Dias- klasket op og med 100 km i timen -show
Der var nogle der burde bruge 2 minutter af deres liv på at hør Tine Dickow - Count to ten fra count to ten pladen! Sæt dig ned og lyt til teksten, tænk lidt og brug det!!! Jeg vil pt. ikke sige mere end brug 2 min. af dit liv i hendes selskab !!

Mod færgen i Kalundborg, fik jeg lige 15 km trailer styrketrænings interval, da en cykel-myg overhalede mig.......han kom ikke længere foran end 100-150 m og jeg kørte ham ind på bakkerne. Han kikkede flere gang bagud (-; Må indrømme det gjorde lidt mere en godt ondt (-;men det var sjovt.

Ank. til Kalundborg kl. 18 hvor jeg fik at vide at færgen tidligst sejlede kl 22. Da den ene af motorene var gået læk, og olie i vores have, er jo ikke så godt. Så den sejlede kun med en motor... Vi kom ombord, og jeg fik at vide at vi nok var i havn ved 03.30, hvad holdt stik. MEN f.f. hvor var de søde, informerende og ja det var en lang tur hjem men det var bare fedt !! Ingen stress, ingen termit- (transport af alt for mange mennesker, siddene alt for tæt i tog) transport. Jeg fik ro til at læse, fik hvilet, nusset rundt og fik hygge tænkt på, om jeg kunne cykle fra den (-: .......jeg tar færgen igen næste gang!!!!

Jubiiiii...Min træner har sendt min trænings plan(-:

Ingen kommentarer: