mandag den 17. marts 2008

JUBIII..

Så kom det, planen fra Ole Stougaard.
Her de første 14 dage bliver med ro på, da mit knæ driller on/off. Det er ikke skadet men ligger og vipper på grænsen til en skade.

Ved godt at det er lidt svært at sammenligne men lidt sjovt så ligger mit "kondi" tal efter de almindelige skemaer over, i min aldersklasse men ligger under hvis vi kikker skemaer under eliten, her ligger jeg i midten af den "lave" kategori for min aldersgruppe...Om det passer mig?...det kan jeg kun svare nej til, for vil stadigvæk rigtig gerne til udlandet og køre nogle cross løb. Pt. skal jeg så affinde mig med en sidste plads og DEN plads passer mig ikke. Jeg er godt klar over at jeg IKKE kan gå hen og vinde den slags løb!!
.....men men er nu ret sikker på at Ole kan gå hen og blive mig en rigtig god hjælp. Hvad allerede ER sket, idet min trænings frustration er forsvundet og der er kommet ro på igen!!JUBII.....

Ingen kommentarer: