onsdag den 4. juni 2008

Endnu en god grund...

..til at skifte klub.

Det var sådan at jeg havde meldt mig på banen til at køre enkelt start på sjælland men Ck ville så ikke give tilskud til transporten derover. Hvad er helt ok meeen de såkaldte "elite drenge" i ck har så bare arrangeret transport for dem selv, uden mig. Jeg må s. selv komme der over/-:....Det er bare lidt svær når man ikke har køre kort og egen bil, hvad var 1 af grundene til jeg valgt CK-klubben at køre i....og hvad med kr. hvis der var 1 person mere til at betale turen, når der nu er plads til både cykel + person i bilen...tja så kan det jo gøres billiger men hvad de kan nok ikke regne, hahaha....
Så ja, den der Randers klub den lokker godt nok rigtig meget mere nu.

Og ja hvis du føler dig tråd på, så må du s. selvom det! Dette er MIN side og jeg er S. sur !!!For har glædet mig helt vild til den enkelt start!

Ingen kommentarer: