fredag den 15. januar 2010

DM-Cross

Så kom jeg igennem et cross-DM og en eksamen. Begge bestod jeg med en middel karakter.

Hele cross sæsonen har gået på træning (selvfølgelig(-:)og en kæmpe indsats for at holde mig selv rask. Desværre krakkede indsatsen 2 dage før DM og jeg fik min typiske "lunge-forkølelse". En krak jeg har haft meget svært ved at accepterer og måtte bruge lidt tid på overvejelse om jeg faktisk gad cross mere...jeg er jo alligevel syg til DM..... Meen må indrømme at jeg ikke kan slippe det og i 2010/11 stiller jeg igen op med det mål at være en reel konkurrent. Håber jeg kan få mit cross mål opfyldt i 2010/11.

Eksamen endte med mit 7 tal, en ganske habil indsats uden at være prangende. En præstation jeg er stolt af, idet jeg af alt magt skal forhindre kroppen i at lave en "jeg flygter" reaktion.

Ingen kommentarer: