mandag den 7. juni 2010

Hvad nu...

Det har godt nok været en hård periode for mig.
Der har været så meget at jeg har set mig nødsaget til at droppe mange cykel-løb i starten af denne sæson simpelthen fordi jeg ikke kunne flytte cyklen.
Sæsonen startede ok ud med en 1 plads DB enkeltstart i Esbjerg men så gik det ellers bare ned af bakke, hvor jeg i Århus blev smidt af H60 efter 10 km. Efterfølgende TT-motion var den ikke overskud og en total mangel på "fanden i v.hed" Jeg har trænet ret godt efter Runes fra AimHigh -plan op til sæson start så kan ikke rigtig sætte en finger på der. Har været til lægen og er tjekket i hoved og ..., blodprøver, EKG og tjekket lunger men intet at se, så er nået til den konklusion at jeg har stress.

Ok hvor står jeg så nu?
- TT-motion her stille jeg til start de næste par tirsdage det er super sjovt og motiverende.
- DM linje løb er fravalgt men stille til start i DM-enkeltstart.
Ellers vil jeg ikke love at stille til start i licens-løb pt. men satser/håber på at komme tilbage efter sommerferien men ny energi og overskud

Ingen kommentarer: