onsdag den 16. juni 2010

Nyt design...m.m.

Hygger lidt med min bloks udsende, måske kommer den til at se således ud måske bliver det ændret igen...(-:

Har lige fået en tilbage melding på bane-cyklen som jeg fik i fødselsdagsgave, den kommer alligevel ikke. De andre bane-cykler som kunne være på tale er bare ikke særlig fede. Må desværre indrømme at når jeg har valgt at lægge noget af min træning på banen, for at forbedre mig på landevejen, så skal min cykel altså også være fed ellers kan jeg jo bare benytte de cykler som allerede kan lånes.

Hvordan har jeg det så ellers: jo er ved at være rask igen men træningen hænger pga helbredet. DM er lige om hjørnet og tror nok jeg stiller på rampen men er ikke så sikker på at gennemføre linje-løbet.

Her i løbet af sommeren skal jeg i et 8 ugers praktik forløb i Randers.

Ingen kommentarer: