torsdag den 2. september 2010

Cross...igen(-:

Første dag og første træning på cross-cyklen og så skete det igen...Jeg fatter det bare ikke helt selv og det overrasker mig hvert eneste år.

Vi var i skoven for lige at støve cross-cyklerne af. Bane drengene er endnu ikke helt færdige med deres træning så vi bliver lige nød til at vente til de smutter på de lukkede baner, før vi "flytter" ind.
Jeg skal også have seriøst gang i teknik træning for den "hænger" lidt, sæsonen starter jo allerede 1 oktober i Hammel.
Men et er sikkert, den cross-cykel har været meget savnet...fordi den give mig et uforklarligt og helt uundværligt kik.

Hvad så nu:
Weekenden byder på landevejs løb i Odder. Planen er at sidde med så godt jeg pt. kan og så må jeg se hvad det rækker til.
Ellers er der et mtb-løb for piger som jeg overvejer at trække cross-cyklen med til, med den bagtanke at promovere cross sporten.
Desuden overvejer jeg Tønder/Bov men er lidt nervøs for de løb idet der altid er mange styrt på ruterne. Jeg vil nemlig gerne være foruden skader på denne tid af året fordi det kan gå hen og ødelægge min cross-sæson. Men mon ikke jeg stiller til start i år(-:

Ingen kommentarer: