onsdag den 24. november 2010

Nogle gange er det...

...bare noget møg men lige pludselig er der hul igennem.
Jeg har ikke skrevet et stykke tid pga af der ikke har været noget at skrive om og der der var, har været negative, det er bare ikke fedt at skrive om.

Men kørte løbet i Grimhøj i Århus (31 okt) med det sædvanlige resultat at jeg ikke kan løbe op ad den bakke. Signe Strandvig fik 1 pl, jeg fik en "til låns"2 pl. "Til låns" fordi Margriet Kloppenburg har haft en tiltrængt pause efter en meget lang sæson. Så resultatet er/var forhåbentligt et øjebliks billede...

Denne weekend har jeg så kørt på Sjælland.
Lørdagen var et mudder helvede om med min køre stil så måtte jeg slække på hastigheden for ikke at styrte pr. 10 meter. Så en sølle 4 pl.

Søndagen i Bellahøj var så lige en helt anden ting. Desværre ud blev mange af de tilmeldte piger hvad var meget ærgerligt da arrangørerne havde sat en rigtig god cross-bane.

Jeg lavede en super start og kom ind som ca 5/6 i første sving hvad kom MEGET bag på mig så blev lidt usikker på mig selv, hvad der dog ikke var grund til.
Teknisk kørte jeg et rigtig godt løb og lavede kun en enkelt fejl som nok kom til at koste mig nogle sekunder til Margrit.
Resultatet blev til en 3 pl. 20 sekunder fra Margriet Kloppenburg på 2 pl. og med 2 min til Annika Langvad på 1 pl.
Så for første gang i den tid jeg har kørt cross er jeg super tilfreds!

Ingen kommentarer: