søndag den 9. december 2007

Teknik træning


I går lørdag, var der så teknik træning for 1900 pigerne. Et tyndt fremmøde men men.....Kasper A var dagens teknik træner. Kasper er en super dygtig tekniker på mtber.


Jeg har ikke siddet på mtben i meget lang tid, så var super spændt på hvordan det ville gå. Sving teknikken er forbedret markant, takket være cross cyklen men det var nu også meningen. Flowet var godt nok skuffende, mangler ballast træning og mangler timer på mtben.
Men elleres en super sjov tur, særlig da vi holdt efter single tracken og en fyr kørte forbi os over vejen, hvorefter han "tøse-hoppede" ind på ruten igen, et "hop" jeg kunne gøre markant bedre.Vi fortsatte, efter fyren ind på sporet, som pt. er dejlig smattet, vores "kære-fyr" vendte dog om med en undskyldning om at sporet var for vådt. Hold da op en "tøs"!

Status på ryggen: Der er stadigvæk et problem mellem skulder bladene, men pt. har jeg ikke fået min læge overbevist om, at der er noget galt..... Prøver ham snart af igen, og ellers må han jo udskiftes.
Billedet er vores U23 verdensmester Jacob Fuglsang, det er taget til ghost cup i Kolding af Hans Henrik Bjerregaard. Jeg vil rigtig gerne opfordre alle til at stemme på Jacob til årets cykel rytter. Hvorfor? : fordi han bare er en super rar fyr der er stor nok til at sludre lidt !

Ingen kommentarer: