onsdag den 8. september 2010

Dejligt og endelig et rigtig valg!

Der er indført chip tidtagning i cross i denne sæson.
Det glæder mig rigtig meget at valget bliver vores landevejs chip.
Jeg har været meget modstander af mtb sportens tilgang til tidtagningen, de har indføre et separat tidtagnings system og derved, vil jeg mene endnu engang gravet grøft mellem sportsgrenen.
Ofte har jeg fået den kommentar når jeg har "brokket mig over" mtb sportens valg så kan jeg jo bare købe en mtb chip den er jo ikke så dyr. Men når jeg nu har en chip som kan benyttes også udenfor lille dk hvorfor skal jeg så købe? Motionsklasserne benytter denne mtb-chip fordi den ikke koster så meget men så må der laves et system der kan snakke sammen med andre chips!
Rent moralsk og set fra et miljømæssigt synspunkt så må det også være nok med en, når den ene nu kan bruges til alle cykelsports grenen, så tusind tak til cross sporten for at de har taget det helt rigtig valg!

Ingen kommentarer: