søndag den 12. september 2010

Kost til elite udøver.

Hvorfor så det...?
Fordi jeg i rigtig mange år (1996) har interesseret mig rigtig meget for kost til elite idrætsudøvere men har i ligeså mange år manglet nogle, så jeg havde den rette viden om emnet.
Men jeg er ved at være der idet jeg har en stor viden som aktiv udøver, viden indenfor andre idrætsgren, viden om allergier, viden fra min kokke uddannelsen og desuden viden fra ernæring og sundheds uddannelsen, så føler mig efterhånden rustet til at gå i gang med denne store drøm.

Andet:
Jeg har små fødder og det er efterhånden ved at være et problem at finde cykle sko som passer. Desværre skal der findes et par til cross sæson starten idet sidste års sko er knækket i sålen. Pt har jeg købt et par time mtb sko, de er ikke optimale men ok indtil jeg finder et par andre.

Det var planen at stille til start i Tønder/Bov men min transport er gået i vasken, så er nok ikke til start alligevel, det er jeg lidt øv over men egentlig også ok med det.

Ingen kommentarer: