mandag den 21. januar 2008

Sjovt som man kan reagerer....

Først, weekendens lære streger....

Punkt 1 : De der små triks man lærer til træning som gør at man stille sige grimme ord, bliver sjovt nok noget noget man lærer af.
Punkt 2 : Første runde, kan godt have passager man bør løbe selvom man godt kan køre.
Punkt 3 : Pas på veteranerne til starten, de er ikke helt klar over hvor hurtig man egentlig starter.
Punkt 4 : Hvorfor f. ligger jeg forkert når jeg VED det er forkert...så brug dog hjernen !

Derefter det mindre positive.....

Jeg er i Vejen søndag. Ruten er en temmelig mudret og en våd sag og ruten falder mig ikke helt let men jeg starter rigtig godt ud og ligger rigtigt i forholdt til konkurrenter men bliver selvfølgelig snydt på et teknisk stykke som jeg cykler og de andre løber. Efterfølgende kommer der en trappe som kun kan løbes, udmiddelbart efter skal man igennem 2 sand stykker hvor der bare skal fart og rytme på for at komme igennem.....jeg kan ikke komme i pedalerne og er bare ikke dygtig nok til at undvære dem på sådan nogle stykker så må løbe begge stykker og det passer mig bare ikke, for løbet er ligesom kørt nu!!! 2. omgang, igen er pedal problemet og cyklen "flyver" en lille tur i sand kassen, da jeg var ligeså glad for min Ridley som Riis var for sin Pinarello i 97. På 3. omgang prøver jeg på sand kasse mellem stykket at komme i pedalerne for at kunne køre bare sandkasse nr. 2 men det gik bare heller ikke. Efter 100 meter hvor pedalerne stadigvæk ikke var i "eksploderede" jeg mentalt, og så var der bare ikke andet at gøre, end at forsvinde 20 minutter for nogenlunde at blive sig selv igen. En temlig øv måde at afslutte sæsonnen på men sådan blev det!Sjovt som man reagerer.....

Og så det positive....

Varde lørdag... super tilskuer venlig rute !!
Den der cykelklub i Varde laver altså nogle rigtige ting og er værd for alle cykel klubber at kikke over skuldrene!
Hvis jeg skal være en lille bitte cykel pestilens så ville jeg nu godt have en bom på græs stykket bag ved skolen også men....det er jo bare mig.
En ok start og ender som nr. 2 ud af 2 startende, satte ikke meget tid til men hentede heller ikke noget, så 1/2min efter Maria.

Cross afslutning:
I de sidste måneder har jeg godt nok lært rigtig meget og vil bare gerne sige tusind tak til Nikolaj fra Randers, John fra Ck, Joakim Parbo og alle de andre der mødte troligt op hver onsdag uanset vejret og (det bedste af det hele) uanset klub, det var bare fedt at træne med jer alle sammen og håber rigtig meget at vi ses igen til den nye sæson. VI SES !!

Ingen kommentarer: